باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مشهد

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مشهد

تعداد بازدید آگهی
اگر سوالاتی درباره تست فوتبال دارید فقط با شماره زیر تماس بگیرید.👇
اطلاعات تماس09155003872
مدیریتاحمد زینلی
دسته بندیبازاریابی و تبلیغات
استان، شهرخراسان رضوی،مشهد
آدرس کسب و کارمشهد، میدان تختی جنب درب ورودی استادیوم
تاریخ انتشار19 فروردین 1402
تاریخ انقضا19 مهر 1403

 


توضیحات آگهی


 

استعداد یابی فوتبال پسران و دختران در مدرسه فوتبال نمونه سایپا مشهد

 

باشگاه ورزشی سایپا مهد فوتبال مشهد با25 سال فعالیت مستمر توانسته فوتبالیستهای بزرگی را به فوتبال کشور و تیمهای لیگ برتری مانند استقلال، تراکتور تبریز، ذوب آهن، فولاد، پیکان و...معرفی کند. بازیکنان زیادی نیز در بانوان به تیمهای ملی و باشگاهی معرفی نموده است مدرسه فوتبال سایپا مشهد از طرف فدراسیون فوتبال ایران دوسال متناوب به عنوان مدرسه فوتبال برتر و نمونه انتخاب گردید اکنون نیز با جدیدترین روشهای اموزشی و با نظم و برنامه ریزی مناسب در حال آموزش دادن آینده های فوتبال کشور هستیم با ما فوتبال را حرفه ای بیاموز.

 

بهترین مدرسه فوتبال مشهد

اگر شما هم به دنبال پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود در فصل تابستان هستید یا برای آموزش فوتبال به طور جدی به دنبال یک باشگاه فوتبال در شهر مشهد میگردید ما باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مشهد را به عنوان بهترین مدرسه فوتبال مشهد پیشنهاد میدهیم.

 

مدرسه فوتبال سایپا در سال 1379 با هدف کشف و پرورش استعدادهای فوتبال شهر مشهد تأسیس شد. مدرسه فوتبال سایپا مشهد تا کنون توانسته مقام‌های بسیار زیادی کسب کند و تنها آکادمی فوتبال مشهد است که تا کنون 2 دفعه توانسته عنوان بهترین مدرسه فوتبال استان خراسان رضوی را کسب کند.


سایپا یکی از بهترین مدارس فوتبال در شهر مشهد است که علاوه بر فوتبال آقایان، بنیانگذار فوتبال بانوان نیز است. مدرسه فوتبال سایپا مشهد در سالن ورزشی تختی قرار دارد. این مدرسه فوتبال به برگزاری دوره های آموزشی برای رده های سنی مختلف و در سطوح مختلف میپردازد. فوتبال یکی از جذاب ترین ورزش های دنیاست، همین موضوع سبب شده افراد زیادی عاشق این رشته شوند و بسیاری آن را به صورت حرفه ای دنبال کنند. آموزش فوتبال از مبتدی تا پیشرفته برای هر رده ی سنی سبب می‌شود فرد با موفقیت در تست ها و آزمون ها شرکت کند و به موفقیت برسد. امروزه مدارس فوتبال و کلاس های زیادی آموزش فوتبال را انجام می‌دهند که برای سنین مختلف متفاوت است و آموزش ها از مبتدی تا حرفه ای صورت می‌گیرد.


تلفن همراه09155003872
آدرس وب سایتjamefootball.com
کانال تلگرامSaipamashhad
شماره واتساپ09155003872

 

تست استعدادیابی فوتبال در مشهد

استعدادیابی فوتبال یک فرایند است که در آن بازیکنان جوان واجد شرایط برای تبدیل شدن به بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تحت بررسی قرار می‌گیرند. در این فرایند، بازیکنان به صورت جامعه‌شناختی، فنی و تاکتیکی، جسمانی و روحانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. مربیان با تجربه باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مشهد به دقت عمل کرده و بازیکنان مناسب را برای پروژه خود انتخاب می‌کنند. استعداد گیرنده‌ها نقش بسزایی دار در شکل دادن به آینده بازار فوتبال دارند.

 

مدرسه فوتبال در مشهد

 

مدرسه فوتبال در مشهد

تست استعدادیابی فوتبال شامل مجموعه ای از تمرینات و آزمون های فنی، تاکتیکی و فیزیکی است که به منظور ارزیابی توانایی های بازیکنان فوتبال در زمینه های مختلف برگزار می‌شود. این تست ها شامل تست های سرعت، قدرت، دقت پاس، دقت شوت، تکنیک دروازه بانی و ... است. علاوه بر این، در بخش های دیدار و نقطه نگاه نظارت کننده ها به بازیکنان حضور دارند تا رفتار و عملکرد آنان را در زمینه های مختلف بررسی کنند. در نهایت، با استفاده از نمرات به دست آمده در این تست ها، بازیکنان به گروه های مختلف (مثلاً حرفه‌ای یا آماتور) تقسیم می‌شوند. برای ثبت نام در مدرسه فوتبال مشهد ( باشگاه ورزشی سایپا مهد فوتبال مشهد ) با شماره های ثبت شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

شهریه مدرسه فوتبال مشهد

قیمت مدارس فوتبال معمولا به نوع امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت است برای اطلاع از شهریه مدرسه فوتبال در مشهد ( قیمت مدرسه فوتبال سایپا مشهد) در کانال تلگرام باشگاه عضو شوید یا با شماره ثبت شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

 



افزایش بازدید و ارتقا به آگهی ویژه
ارتباط با کارشناسراهنمای خرید امنگزارش یا درخواست حذف
نظرات کاربران
* نام و نام خانوادگی
*ایمیل (اجباری نیست)
* متن پیام و شماره موبایل

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

4 نظر
احمد
سه شنبه دوازدهم دی ۰۲
پاسخ
(1)
()
مراحل و نحوه تست فوتبال در باشگاه سايپا مشهد چگونه است؟
نیما
سه شنبه دوازدهم دی ۰۲
پاسخ
()
()
ميخوام تست فوتبال در مشهد را بدهم شرايط چطوري است؟
سیامک
سه شنبه دوازدهم دی ۰۲
پاسخ
(1)
()
بهترين مدرسه فوتبال در مشهد هستيد، عالي هستيد
یگانه اسماعیل زاده
سه شنبه دوم آبان ۰۲
پاسخ
(1)
()
سلام هزينه فوتبال چنده سال 1402 آبان ماه
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر لطفا با شماره ثبت شده در آگهی تماس بگیرید و هزینه فوتبال را استعلام بگیرید. لطفا بفرمایید آگهی را در وب سایت یارورک دیده اید. با تشکر
menusearch
 طراحی سایت یارورک