تعمیرات ماشین لباسشویی مستر فیکس

تعمیرات ماشین لباسشویی مستر فیکس

تعداد بازدید آگهی

 

اطلاعات تماس02176284736
دسته بندیتعمیرات
استان، شهرتهران
تاریخ انتشار14 فروردین 1403
تاریخ انقضا14 تیر 1403

 


توضیحات آگهی


مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مستر فیکس، به عنوان یکی از بهترین و معروف‌ترین مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران شناخته می‌شود. این مجموعه در زمینه‌ی تعمیرات و خدمات پس از فروش نسبت به خیلی از مراکز عملکرد بهتری داشته و در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد. تخصص ویژه‌ی این مجموعه در زمینه‌ی تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی باعث محبوبیت این مجموعه شده است. اختراع ماشین‌های لباسشویی باعث شده است که زندگی بسیار راحت‌تر شود و به همین دلیل خراب شدن آن‌ها باعث مختل شدن روند طبیعی زندگی می‌شود.

ما به تمامی کسانی که به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود در شهر تهران هستند، تعمیرات ماشین لباسشویی مستر فیکس را معرفی می‌کنیم. ساختار پیچیده‌ی ماشین‌های لباسشویی ما را مجبور می‌کند که تعمیرات آن‌ها را حتماً به دست افراد ماهر و کارآمد بسپاریم. در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی می‌شویم. مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مستر فیکس با داشتن تیم کاملاً حرفه‌ای و متخصص، تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی را به سادگی انجام می‌دهد.

 

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مستر فیکس

 

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

تیم تعمیر لباسشویی در تهران با تجربه و ماهر بوده و همه روزه مشغول تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی هستند. لذا بدون نگرانی می‌توانید تعمير لباسشويي خود را به ما بسپارید و نگرانی بابت اورجینال بودن قطعات و کیفیت خدمات نداشته باشید.

کلیه سرویس‌های بازدید و تعمیر توسط متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌گیرد و تا حد امکان در صورتی که قطعات قابل تعمیر باشند، از تعویض آن‌ها خودداری خواهد شد. مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مستر فیکس برای انواع مختلف ماشین لباسشویی و برندهای گوناگون قابل ‌ارائه است.

برندهای سرویس تعمیر ماشین لباسشویی در محل عبارت‌اند از:

  • ماشین لباسشویی بوش در تهران
  • ماشین لباسشویی ال‌جی در تهران
  • ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران
  • ماشین لباسشویی دوو در تهران
  • ماشین لباسشویی کنوود در تهران
  • ماشین لباسشویی کندی در تهران
  • ماشین لباسشویی هایسنس در تهران
  • ماشین لباسشویی آ ا گ در تهران
  • ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران
  • ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران
  • ماشین لباسشویی امرسان در تهران
  • ماشین لباسشویی هایر در تهران
  • ماشین لباسشویی پارس خزر در تهران
  • ماشین لباسشویی زیرووات در تهران
  • ماشین لباسشویی ایکس ویژن در تهران
  • تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو در تهران
  • و ...

تعمیر لباسشویی شرق تهران

تعمیرکار ماشین لباسشویی در شرق تهران با شماره تلفن ویژه 02176284736 آماده خدمات رسانی به عزیزان در این منطقه است. مجموعه تخصصی مسترفیکس در شرق تهران آماده خدمت رسانی در محل است، تعمیرکار ماشین لباسشویی در شرق تهران را از ما بخواهید، ما به صورت تخصصی فقط روی ماشین لباسشویی فعالیت میکنیم. تیم تعمیرات لوازم خانگی مسترفیکس در تمام محله های شرق تهران آماده خدمات است.


 

کافیه با شماره زیر با ما تماس بگیرید! 02176284736

 


 

تعمیر ماشین لباسشویی غرب تهران

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هر خانه‌ای رخ دهد، عدم عملکرد صحیح ماشین لباسشویی است. در بسیاری از موارد، ممکن است لباس‌ها خیس نشوند، به صورت نامنظم شسته شوند و یا کاملاً آسیب دیده شوند. به دلیل این مشکلات، ما خدمات تعمیر لباسشویی در منزل خود شما در غرب تهران را ارائه میدهیم. ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی، لباسشویی شما در غرب تهران را در منزل خودتان در سریعترین زمان ممکن تعمیر میکنیم، فقط کافی است که با ما تماس بگیرید. با توجه به اینکه اکثریت افراد در غرب تهران کمتر از زمان کافی برای تعمیرات خانگی برخوردارند، این خدمات می‌توانند به عنوان یک راهکار مفید و کارآمد برای آن‌ها در نظر گرفته شوند.

 

همچنین، خدمات تعمیر لباسشویی در منزل به عنوان یک راهکار اقتصادی و موثر نیز شناخته شده است. با توجه به اینکه این خدمات به صورت مستقیم در منزل شما ارائه می‌شود، شما نیازی به هزینه‌های اضافی برای حمل و نقل ماشین لباسشویی خود ندارید. برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در غرب تهران در منزل، شما می‌توانید با نمایندگی ما در غرب تهران تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مستر فیکس از تعمیرکاران با تجربه و ماهر در این زمینه استفاده می‌کند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

 

در این خدمات، تعمیرکاران معمولاً ابتدا مشکلات لباسشویی شما را تشخیص می‌دهند و سپس با استفاده از تجهیزات و ابزارهای حرفه‌ای، لباسشویی شما را تعمیر می‌کنند. همچنین، این تعمیرکاران معمولاً مشاوره‌های لازم را برای حفظ و نگهداری لباسهای شما نیز ارائه می‌دهند. در نتیجه، خدمات تعمیر لباسشویی در منازل در غرب تهران به عنوان یک راهکار مفید و کارآمد در نظر گرفته می‌شود. با استفاده از این خدمات، می‌توانید لباسشویی خود را به صورت صحیح تعمیر کنید و در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید.

 

شماره واتساپ09371814918
آیدی پیج اینستاگرام mr_fix_tehran
محدوده کاری شرق غرب شمال و جنوب تهران

 

تعمیر لباسشویی شمال تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران فوری و شبانه روزی و ارزان تنها در شرایطی می‌تواند مفید باشد که از قطعات اصلی و اورجینال در آن استفاده شود. هر یک از برندها برای محصولات مختلف خود قطعات با ویژگی ها و کیفیت خاصی را استفاده می‌کنند و برای تعمیرات نیز باید به این موضوع اهمیت داد. در غیر این صورت هزینه هایی که برای تعمیرات پرداخت می‌کنید چیزی جز ضرر نخواهد بود.


مجموعه مستر فیکس از برندهای ایرانی و خارجی پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل به قطعات اورجینال و اصلی دسترسی داشته و در تعمیر ماشین لباسشویی از آنها استفاده می‌کند. متاسفانه عدم اطلاع افراد از این موضوع شرایط را برای سود استفاده برخی از تعمیرکاران فراهم نموده است.

 

تعمیر لباسشویی جنوب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در جنوب تهران با قیمت مناسب و حداکثر کیفیت انجام می‌گیرد. یکی از امکاناتی که این مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در جنوب تهران برای متقاضیان خدمات خود فراهم ساخته است، تعمیر دستگاه در محل است. این گزینه برای بسیاری از افرادی که در جنوب تهران ساکن هستند. جابجایی ماشین لباسشویی برای‌ آنها هزینه بر و زمان بر است، بسیار مطلوب است.

 

تعمیر در محل که توسط تکنسین های این مرکز در تمامی محله های جنوب تهران انجام می‌گیرد. مزایای بسیاری دارد. متقاضی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تمامی مراحل تعمیر بر کار تعمیرکار نظارت خواهد داشت. در نتیجه در صورتی که نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر آن باشد.

 



افزایش بازدید و ارتقا به آگهی ویژه
ارتباط با کارشناسراهنمای خرید امنگزارش یا درخواست حذف
نظرات کاربران
* نام و نام خانوادگی
*ایمیل (اجباری نیست)
* متن پیام و شماره موبایل

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
 طراحی سایت یارورک