تولید و پخش پارس ABS، تولید پنل و قابهای هالوژن ساده و دور شیشه، و تولید چراغهای سقفی و دیواری سنسور دار، از جمله فعالیتهای شرکت ماست. پارس ABS با بهرهگیری از تکنولوژی روز دنیا، به تولید قطعات با کیفیت و با دوام مانند پنلها و قابهای هالوژن ساده و دور شیشه میپردازد. همچنین، تولید چراغهای سقفی و دیواری سنسور دار با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیها و استفاده از مواد با کیفیت، در راستای تأمین نیازهای برقراری روشنایی در فضاهای داخلی و خارجی، انجام میشود. ما در تمامی مراحل تولید و پخش، کیفیت و مشتریمداری را به عنوان اصلیترین اولویتهای خود در نظر داریم.
چراغ سنسور دار دیواری طرح جدید با بدنه مقاوم و ضد آب بهترین وسلیه برای صرفه جوی در مصرف برق در مکانهای عمومی ساختمانهاست. زیرا که بصورت هوشمندانه عبور افراد را تشخیص داده روشن شده. و بعد ازمدتی (که قابل تنظیم است) چراغ خاموش شده.سنسور استفاده شد این محصول دارای 2 سال گارانتی شرکت پارس ای بی اس است و در طول گارانتی در صورت مشکل تعویض خواهد شد.
جدیدترین نوع چراغهای دارای سنسور محسوب میشود، در این نوع از صفحات ال ای دی استفاده میشود و نیازی به نصب لامپ مجزا ندارد. طول عمر چراغ سنسوردار ال ای دی (LED) بیشتر از چراغهای دیگر است، زیرا مدت روشن ماندن چیپهای آن کوتاهتر از نوع لامپدار است. علاوهبرآن به دلیل عدم نیاز به تعویض لامپ و باز نشدن حباب چراغ، حشرات یا گردوغبار به درون چراغ وارد نمیشوند.
این نوع چراغ سنسوردار سقفی، برای نصب بر روی سقف مناسب است.کفی چراغ سنسوردار سقفی از فلز آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است تا در برابر زنگزدگی، غبار و چربی مقاوم باشد. همچنین، رویه این چراغ از شیشه است و قیمت آن نسبت به مدلهای طلقی بالاتر است.
چراغ دیواری سنسور دار، یکی دیگر از انواع چراغهای دارای سنسور است که میتواند بر روی دیوارها نصب شود و به عنوان چراغ سنسوردار حیاطی یا پارکی شناخته میشود. جنس بدنه این چراغ معمولاً از آهن با پوشش الکترواستاتیک ساخته میشود و جنس رویه آن از شیشه است.
در هنگام خرید چراغ سنسور دار باید به آنها توجه کرد را بررسی میکنیم:
1. نوع محیط استفاده: قبل از خرید چراغ سنسور دار، باید مطمئن شوید که چراغ مورد نظر برای استفاده در فضای داخلی یا خارجی است. چراغی که در فضای خارجی استفاده میشود، باید در برابر گرد و غبار و شرایط آب و هوایی مقاوم باشد.
2. حساسیت سنسور و زاویه تشخیص: میزان حساسیت سنسور و زاویه تشخیص آن نیز برای خریداران مهم است. باید مطمئن شوید که حساسیت سنسور به اندازه کافی است و زاویه تشخیص آن با محل نصب چراغ سازگار است.
3. قابلیت تنظیم زمان روشن ماندن: زمان روشن ماندن و قابلیت تنظیم آن نیز باید قبل از خرید چراغ سنسور دار بررسی شود. در برخی از مدلها، زمان روشن ماندن ثابت است اما در مدلهای جدید، زمان روشن ماندن قابل تنظیم است.
در نهایت، با توجه به این نکات، میتوانید چراغ سنسور دار مناسب برای نیاز خود را پیدا کنید.
معمولا به دلیل حفظ ایمنی و استفاده آسانتر، هنگام استفاده از وسایل الکترونیکی باید به یک سری نکات فنی توجه کرد. لامپهای دارای سنسور نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هنگام خرید آنها باید به این مسائل توجه کرد.
بررسی توان لامپ و سنسورها: به منظور افزایش عمر سنسور چراغ، باید توان لامپها با توان خروجی سنسورها برابر باشد.
عدم استفاده از لامپهای رشتهای: این مدل لامپها گرمای بسیار زیادی تولید میکنند. گرمای تولید شده توسط لامپهای رشتهای میتواند باعث ذوب شدن کفی و رویه پلاستیکی شود. بهطورکلی این لامپها به بدنه و سایر اجزاء چراغ آسیب وارد میکنند.
تفاوتهای بین چراغها و لامپهای دارای سنسور به دلیل مواردی مانند محل نصب، جنس رویه و کفی، نوع سنسور و ابعاد، وجود دارد. همچنین، قیمت لامپ سنسور دار نیز به عواملی مثل جنس بدنه، نوع سنسور، شرکت سازنده و ابعاد بستگی دارد. برای استعلام لیست قیمت روز این محصولات، با شماره 09109906063 تماس حاصل نمایید.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * درج امتیاز * متن پیام |
یارورک، حامی مشاغل و کسب و کار ایرانی در امر تبلیغات
امروزه هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت و شناخته شدن در بین مشتریان خود به معرفی و تبلیغات نیاز دارد.
تیم یار ورک (سایت معرفی کسب و کار) با وجود آوردن بستری در زمینه تبلیغات مشاغل و کسب و کار این امکان را برای شما فراهم کرده است.
شما میتوانید به سادگی آگهی خود را در سایت قرار بدهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
همواره به خاطر داشته باشید که کلمات میتوانند به صورت شگفت انگیزی بر روی افراد تاثیر بگذارند. درج آگهی معرفی کسب و کار در سایت های تبلیغاتی میتوانند به فروش بیشتر کسب و کار کمک زیادی بکنند. در این روش میتوان با استفاده از یک محتوای متنی (ریپورتاژ)، محصول یا خدمات خود را به کاربران معرفی نمود.
یارورک، به معنای شبکهسازی و برقراری ارتباط با دیگران، یکی از راههای موثر برای معرفی کسب و کار شما به دیگران است. با برقراری ارتباط با افراد مختلف و به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره کسب و کار خود، میتوانید باعث جذب مشتریان جدید و افزایش شبکه مشتریان خود شوید.