فروشگاه تابلو کالا

فروشگاه تابلو کالا

تعداد بازدید آگهی

توضیحات آگهیآگهی ویژه

خرید لوازم تابلوسازی

از دغدغه اصلی تابلوسازان خرید ملزومات تابلوسازی با کیفیت و قیمت مناسب است، اینکه از کجا و با چه قیمتی این محصولات و ملزومات را تهیه کنند برای‌ آنها سوال پیش میاید که چگونه لوازم تابلو با برند معتبر و دارای گارانتی را خریداری کنند. فروشگاه تابلوکالا با سال ها تجربه در این زمینه اینجاست تا با تامین محصولات اورجینال و با کیفیت، رضایت شما را مشتریان عزیز را جلب کند.

فروشگاه تابلو کالا عرضه کننده لاستیک لیزر و ماژول بلوکی smd با مناسب ترین قیمت به تابلوسازان عزیز است.


 

ارتباط با ما
تماس: 09109906063
آدرس: البرز، کرج
دسته بندی: برق و الکترونیک
تاریخ انتشار: 12 آبان 1401
تاریخ انقضا: 12 آبان 1403

 

شماره تماس فروشگاه تابلو کالا

09109906063

 

 

خرید اس ام دی بلوکی

برای خرید اس ام دی بلوکی و لامپ های بلوکی اس ام دی، ویژه نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی، حروف برجسته چلنیوم، انواع لایت باکس، و تابلو های فلکسی فیس استفاده میشود را از فروشگاه تابلوکالا با قیمت مناسب انجام دهید. لامپ های اس ام دی چند سالی ست جایگزین لامپ های بلوکی ال ای دی شده است. اس ام دی در انواع مختلفی مانند اس ام دی های رزینی، اس ام دی های تزریقی، اس ام دی های خطی و … طراحی و تولید میشوند.

 

خصوصیات اس ام دی بلوکی

  • قابلیت انتخاب انواع رنگ ال ای دی
  • ضد آب و گرد و غبار و استاندارد
  • طول عمر بالا و کیفیت عالی
  • ورودی برق : ولتاژ 12 ولت

 

باید به این نکته اشاره کرد که انتخاب منبع تغذیه مناسب برای تعداد موردنظر اس ام دی بلوکی نقش مهمی در طول عمر آن دارد. این بدان معناست که برای تعداد مشخص SMD منبع تغذیه مناسب و کافی در نظرگرفته شود.


تابلو سازی با اس ام دی بلوکی

در صورتی نتیجه کار یک تابلوسازی رضایت بخش است که مراحل کار را به درستی انجام دهد. یکی از این مراحل؛ انتخاب SMD مناسب برای تابلو های حروف برجسته است. تهیه اس ام دی مناسب در روشنایی و زیبایی و جلوه کار ساخته شده، نقش مهمی دارد.

 

یکی دیگر از مزایای این اس ام دی نصب آسان‌ آنها توسط تابلو سازان و دکوراسیون کاران است، حتی کسانی که در این رشته ها مهارت و اطلاعاتی ندارند می‌توانند به راحتی از این SMD ها استفاده کنند زیرا پشت‌ آنها از چسب دو طرفه ساخته شده و به راحتی می‌توانند‌ آنها را روی هر سطوح صافی چسباند.

اس ام دی ها دارای نوری ملایم و بدون تیرگی هستند و زیبایی دو چندان به تابلو های حروف برجسته و یا کار ساخته شده می‌دهند SMD. ها دارای زاویه نور 120 درجه و شدت نور 48 تا 52 لومن هستند که در نوع خود مورد قبول است.

 

همچنین این SMD ها ابعاد مناسب و نسبتا کوچکی دارند. این نوع SMD ها در بسته های 20 عددی در کنار هم قرار گرفته اند که می‌توان‌ آنها را جدا کرد و به صورت دانه ای از آن استفاده کرد.

 

لاستیک لیزر مهرسازی

لاستیک لیزر مهرسازی یک نوع لاستیک خاص است که برای ساخت مهرهای چاپی و امضاهای دیجیتالی به کار می‌رود. این نوع لاستیک از تکنولوژی لیزر برای حکاکی دقیق الگوها، متن‌ها، یا تصاویر بر روی سطح لاستیک استفاده می‌کند. این فرآیند حکاکی لیزر به دقت بسیار بالا انجام می‌شود و اجازه می‌دهد تا جزئیات دقیق و پیچیده را بر روی سطح لاستیک ایجاد کرد.

 

از لاستیک لیزر مهرسازی به عنوان یک وسیله اصلی در مهرسازی استفاده می‌شود. این مهرها به طور معمول برای مهرهای اداری، مهرهای شرکتی، مهرهای امضا، و سایر نیازهای مهرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لاستیک‌ها به دلیل دقت بالا و قابلیت ایجاد الگوها و متن‌های پیچیده و دقیق، در بسیاری از ارگان‌ها و شرکت‌ها به عنوان ابزار اساسی در فرآیند امضا و تایید اسناد استفاده می‌شوند.

 

به عنوان مثال، یک لاستیک لیزر مهرسازی می‌تواند شامل لوگوی یک شرکت، نام و سمت فرد، تاریخ و زمان و دیگر جزئیات مهرسازی باشد. این لاستیک‌ها به وسیله دستگاه‌های خاصی که از تکنولوژی لیزر استفاده می‌کنند بر روی سطح لاستیک حکاکی می‌شوند و سپس به عنوان قسمتی از مهر برای استفاده در اسناد و مدارک مختلف استفاده می‌شوند.



افزایش بازدید و ارتقا به آگهی ویژه
ارتباط با کارشناسراهنمای خرید امنگزارش یا درخواست حذف
نظرات کاربران
* نام و نام خانوادگی
*ایمیل (اجباری نیست)
* متن پیام و شماره موبایل

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
 طراحی سایت یارورک