نمایندگی بیمه ایران در شهر قدس

۱۴۰۲/۶/۲۳ پنج شنبه
(0)
(0)

نمایندگی بیمه ایران در شهر قدس

نمایندگی بیمه ایران در شهر قدس

نمایندگی بیمه ایران در شهر قدس، با ارائه خدمات بیمه عمر، بیمه باربری، بیمه آتش سوزی، بیمه صادرات و واردت و غیره نگرانی شما را از بابت آینده برطرف می‌کند. از طریق بیمه ایران می‌توانید آینده خود و فرزندانتان را تامین نمایید.

 

این نمایندگی بهترین مشاوره در مورد بیمه را به شما ارائه می‌دهد. کارشناسانی که در نمایندگی بیمه ایران در شهر قدس هستند، با انجام مشاوره های تخصصی در زمینه بیمه شما را در انتخاب بهترین بیمه با توجه به بودجه ای که دارید، راهنمایی خواهند کرد‌.


این نمایندگی انواع خدمات بیمه عمر و آتیه، بیمه درمان، بیمه حوادث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه ثالث، بیمه آسانسور، بیمه ابنیه و ... را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

 

 

اطلاعات تماس بیمه ایران نمایندگی ملک مهد

 

 

نماینده فروش بیمه ایران در قلعه حسنخان

نماینده فروش بیمه ایران در قلعه حسنخان، پس از اخذ نمایندگی، افراد را در زمینه بیمه عمر تشویق می‌کند. بیمه ایران نمایندگی ملک مهد بهترین مشاوره ها در مورد پوشش های مختلف بیمه ایران و ویژگی ها و خرید بیمه نامه ها را در اختیار متقاضیان گذاشته و در این زمینه آنها راهنمایی می‌ کند.

نماینده فروش بیمه ایران در شهر قدس با دیگر شرکت‌ های بیمه هیچ ارتباطی ندارد و پس از اینکه توانست رضایت افراد را جلب کند، به آنها انواع بیمه نامه های مختلف را می‌فروشد.

 

 

نمایندگی بیمه آتش سوزی در قلعه حسن خان

 

بهترین نمایندگی بیمه ایران

بهترین نمایندگی بیمه ایران، در مورد خرید انواع بیمه، مشاوره های لازم را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. نمایندگی بیمه ایران فقط نماینده این شرکت بوده و با دیگر شرکت‌ های بیمه ای همکاری ندارد.
همچنین این نمایندگی در مورد انواع بیمه نامه هایی که بیمه ایران در اختیار متقاضیان بیمه می‌گذارد، راهنمایی لازم را ارائه می‌دهد.

از انواع بیمه نامه هایی که توسط بیمه ایران ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران
  • بیمه بدنه بیمه ایران
  • بیمه آتش سوزی بیمه ایران
  • بیمه باربری بیمه ایران
  • بیمه‌ های مهندسی بیمه ایران
  • بیمه مخازن تحت فشار بیمه ایران
  • بیمه شکست ماشین آلات بیمه ایران
  • بیمه فساد کالا در سردخانه بیمه ایران
  • بیمه تمام خطر پیمانکاران بیمه ایران
  • بیمه تجهیزات و ماشین‌آلات کارگاهی ایران

 

بیمه باربری بیمه ایران

بیمه باربری یا بیمه حمل کالا از جمله موضوعات اساسی در صنعت بیمه به شمار می‌آید. از زمانی که انسان به فروش مازاد تولیدات خود پرداخت تا بتواند نیازهای خود و دیگران را تامین کند، تجارت به وجود آمد. از آن زمان تا به امروز، ریسک‌های مرتبط با حمل و نقل کالاها بخش جدایی‌ناپذیری از جنبه‌های تجارت بوده و هستند.

 

بیمه باربری با تعویض خساراتی که در طی حمل و نقل کالاها به وقوع می‌پیوندد، به بازرگانان آرامش می‌بخشد و به رونق تجارت کمک می‌کند. در این نوع بیمه، یک طرف به نام "بیمه‌گر" تعهد می‌کند که در مقابل دریافت وجهی از طرف دیگر به نام "بیمه‌گذار"، در صورت وقوع یا روی دادن حوادث مختلف در طی فرآیند حمل و نقل کالا از یک نقطه به نقطه دیگر، خسارات پیش‌بینی‌شده یا اتفاقی را طبق شرایط و قوانین بیمه تعویض کرده و یا مبالغ تعیین‌شده را پرداخت نماید. این نوع بیمه به تضمین امنیت مالکان کالا در طی مسیر حمل و نقل کمک می‌کند و از دلایل اصلی موفقیت تجارت‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

 

صدور بیمه باربری بیمه ایران

 

انواع بیمه های باربری ( بر اساس مبدا حمل )

1- بیمه باربری وارداتی :
مبدا بیمه نامه وارداتی در خارج و مقصد آن داخل کشور است.

2- بیمه باربری صادراتی :
مبدا بیمه نامه صادراتی داخل و مقصد آن در خارج از کشور است.

3- بیمه باربری ترانزیت :
بیمه باربری ترانزیت عبوری که مبدا و مقصد آن در خارج از کشور است و محموله صرفا در مسیر حمل از داخل کشور عبور میکند، در صورت عدم عبور از داخل کشور بیمه ترانزیت غیر عبوری نام دارد.

4 - بیمه باربری داخلی :
مبدا و مقصد هر دو در داخل کشور هستند، بیمه نامه تابع قوانین داخلی بوده و خسارت های ناشی از آتش سوزی و حوادث وسیله نقلیه حامل کالا پوشش داده میشود، همچنین در صورت موافقت بیمه گر با پرداخت حق بیمه اضافی خطراتی همچون سرقت کلی محموله با وسیله حمل، خسارت های ناشی از تخلیه و بارگیری، روغن زدگی، ریزش، شکست، خسارت های وارده به کالا به دلیل مجاورت با کالاهای دیگر و سیل و یا سایر خطرات را میتوان به پوشش های بیمه نامه اضافه کرد.

 

نظرات کاربران
* نام و نام خانوادگی
*ایمیل (اجباری نیست)
* متن پیام و شماره موبایل

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
 طراحی سایت یارورک