تبلیغات کسب و کار

۱۴۰۱/۸/۲۷ جمعه
(0)
(0)

تبلیغات کسب و کار

تبلیغات کسب و کار

تاثیر تبلیغات بر کسب و کار

در دهه های گذاشته راه ارتباطی کسب و کارها و برند با مشتریان آگهی های مطبوعات و رسانه های چاپی در قسمت پایین صفحات منتشر شده بود، البته رسانه های دیداری و شنیداری نیز وجود داشتند که فقط برخی از شرکت های بزرگ توان استفاده از این رسانه ها را داشتند و تبلیغ کسب و کار خود را در این رسانه ها انجام میدادند.

آگهی های تجاری که در روزنامه ها منتشر میشدند، دارای قیمت های متفاوتی بوده ولی نکته ای که درباره این نوع آگهی ها وجود دارد از نظر زمانی است که حیات این آگهی ها کمتر از 24 ساعت است و با انتشار روزنامه در روز بعد، نسخه‌های روز قبل دیگر حضور نداشتند و آگهی‌های آن نسخه‌ها هم محو می‌‎شدند.

با گسترش اینترنت و فضای مجازی و وارد شدن این فضا به زندگی و کسب و کار مردم، فضای تبلیغات کسب و کار یکباره دچار تحولی اساسی شد و رسانه‌های تحت وب توانستند رسانه‌های چاپی را تقریبا از عرصه خارج کنند و رقیب قدرتمندی برای رسانه های دیداری و شنیداری باشند.

فضای اینترنت ویژگی‌هایی دارد که آن را برای مخاطب بسیار جذاب می‌‎کند. حضور طولانی مدت آگهی با یک بار انتشار، امکان بازگشت به آگهی و مشاهده مکرر آن در شرایط مختلف و امکان رسیدن به آگهی از طریق جست وجوهای اینترنتی بخشی از تفاوت آگهی در فضای اینترنت با آگهی های سنتی و چاپی است.

 

 

تبلیغات رایگان کسب و کار

 

مزایای درج آگهی اینترنتی

  • به طور کلی امتیازهایی که آگهی در فضای اینترنت نسبت به فضای فیزیکی و آگهی‌های سنتی دارد از این قرار است:
  • اگهی هایی که به صورت اینترنتی ثبت میشوند به زمان انتشار وابستگی ندارند و امکان دیدن آگهی در مقطع زمانی طولانی وجود دارد.
  • امکان سئو بر روی آگهی های ارسال شده از سایت های تبلیغات کسب و کار مانند یار ورک، که امکان سرچ و جست وجو از طریق گوگل و رسیدن به آگهی را برای کسانی که مخاطب این آگهی ها هستند بیشتر می‌کند. در آگهی‌هایی که از ظرفیت‌های سئو بهره مند هستند مخاطبین به وسیله کلید واژه‌هایی که در متن آگهی قرار می‌‎گیرد به طور مستقیم به آگهی مورد نظر هدایت می‌‎شوند.
  • آگهی های کسب و کار که به صورت اینترنتی ثبت میشوند قابلیت سرچ و دیده شدند رو در هر جای جهان و کشورهای دیگر دارا هستند و به مکان خاصی وابستگی ندارند.
  • برای مشاهده و ثبت آگهی کسب و کار و معرفی مشاغل کافی است ابزارهای مختلف اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک، گوشی‌های تلفن همراه و... دسترسی داشته باشید.
  • در اختیار داشتن انبوه مخاطبین؛ بررسی ها نشان داده است که در حال حاضر آگهی های سنتی نسبت به آگهی های اینترنتی سهم بسیار ناچیزی از نظر مخاطب را در اختیار دارند. البته لازم به توضیح است که سایت های اینترنتی نیز از نظر مخاطب درجاتی دارند که سایت های حرفه ای مانند یارورک، به خاطر انبوه آگهی ها و انبوه مخاطبین، بینندگان بسیار بیشتری دارند.
  • آگهی های اینترنتی به دلیل نداشتن هزینه تولید، انتشار، حمل و نقل فیزیکی و... هزینه تمام شده بسیار کمتری دارند و خدمات را به صورت بلند مدت و با هزینه بسیار کمتری به مخاطبین ارائه می‌نمایند.
  • با توجه به تحولات صورت گرفته در دنیای کسب و کارهای حرفه ای، این روزها آگهی ها و اطلاع رسانی های اینترنتی یکی از مهم ترین روش های حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌روند.
  • به خاطر هزینه تمام شده کمتری که برای سایت ها متصور است، حتی امکان گذاشتن آگهی های رایگان در بسیاری از سایت های آگهی اینترنتی وجود دارد.

نظرات کاربران
* نام و نام خانوادگی
*ایمیل (اجباری نیست)
* متن پیام و شماره موبایل

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
menusearch
 طراحی سایت یارورک